vineri, 25 ianuarie 2008

Fotografie...



In sfarsit reusesc sa fac o groaza din lucrurile pe care mi le tot propun!
Am reusit sa ma intalnesc cu o gasca de oameni noi de pe un site de calatorii.
A iesit extraordinar, poate si pentru simplul fapt ca nu ma asteptam sa iasa cine stie cat de bine. Am intalnit atat de multe persoane interesante si interesate de aceleasi subiecte ca si mine si totusi atat de diferite. Discutiile au mers ca unse. S-a ras in cantitati industriale. Si am uitat de timp!!!
De cand m-am inscris pe un site de fotografie parca observ mai bine lucrurile si imi pare rau de fiecare instatntaneu extraordinar pe cae il prind in obiectivul pupilei. Batranul de ieri cu caciula lui de miel si cu barba lui mare si alba, gaborii de la coltul strazii, batranica cersetoare din Arad, porrumbeii care imi zboara exact in fata, o lumina, o cladire...macar acum le fixez mai bine si le vad mai bine. E ca si cum as fi capatat inca o pereche de ochi...
imi recapat viata