sâmbătă, 6 decembrie 2008

Intalnirea clandestina a blogerilor

Ne-am intalnit asa cum si-a dorit Cami, adica in Irish. Totul a inceput cu 2 si cand am ajuns eu erau deja 4. Dupa care brusc au mai aparut 3 si apoi inca 2. In final am fost cam 15. Nu i-am numarat pentru ca oricum nu sunt buna la matematica si in plus a fost un du-te vino continuu
Oricum important e ca a fost o seara plina. S-au furat tigari, s-a baut de toate, s-au discutat road-tripuri, s-au facut bancuri, s-a discutat si s-a dezbatut pe teme variate, s-au facut permutari de n luate cate k, astfel incat toata lumea a stat langa toata lumea, au aparut si fete noi, am avut si non-bloggeri.
Mai multe nu spun. Nu avem poze. Sa nu ma intrebati de lista pentru ca totul a fost "Off the record, on the QT, and very hush-hush..." :)