vineri, 30 noiembrie 2007

Dezamagire


E sentimentul acela care iti intoarce stomacul pe dos si apoi se raspandeste in tot corpul sub forma de fiori reci, ca sa ajunga mai apoi langa pupile si iris sub forma de apa.
Dezamagirea cu D mare apare atunci cand ratezi cu brio un examen,o slujba, o viata, cand te bazezi pe cineva si n-ar fi trebuit, cand visezi prea mult si realitatea e alta, cand ai vazut in cineva un prieten si iti trebuiau ochelari, cand ai incredere prea multa in oameni in general.
M-am apucat sa scriu asa aiurea niste definitii cretine, dar uzuale. Le stim toti, ca doar le folosim frecvent ca sa dezamagim... dar de data asta eu am picat in propria capcana, m-am dezamagit pe mine si ca bonus am primit cadou dezamagiri din partea celorlalti. Incluse in multi pack au mai fost: nervi nelimitati, vise spulberate si ganduri negre. In plus, daca am cumparat pachetul acum am primit si celalalt mare D: Disperarea...
Sunt predestinata sa adun toate D-urile negative: Deziluzie, Despartire, Dambla, Drama, Dezechilibru, Datorie, Decadenta, Deceptie(ruda cu cel de mai sus), Dezarticulare, Divagatie, Divizare, Dracesc... exemplele pozitive imi scapa.
D.