marți, 22 iulie 2008

Actiunea de prindere a lui Jerry....

Ma gandeam la desenul animat,unde am ajuns sa tinem mereu partea soricelului pentru ca motanul era prezentat mereu ca fiind lacom si meschin... dar ma intreb ce ati face daca ati intalni specimenul din familia rozatoarelor la voi in apartament, mai exact intre gemul de la usa de la camera si perdea. Ma gandesc ca ati actiona ca si mine. Nu, nu am urlat si nici nu mi-am chemat barbatul de pe coclauri si nici deratizarea, pur si simplu mi-am trezit colega de apartament si am rugat-o sa-mi aduca un castron si un capac ca sa-l prind si sa-l duc afara. Cu multa rabdare am reusit sa duc la bun sfarsit cele doua actiuni, in ciuda rugamintilor colegei mele de a-l omora.
Acum stau si scriu din perspectiva a 2 Daciane, una care isi aduce aminte de scumpii ei hamsteri, dragalasi si curati si careia i-a placut, privind de pe partea cealalta a sticlei, soarecele mic si gri, (poate mai speriat decat ea) prins acum intre sticla si castron si cea terifiata de perspectiva unui rozator care se inmulteste cu viteza luminii pe oriunde poate si care roade tot ce prinde... acum ramane sa vedem daca era mascul sau femela si daca a locuit la noi mai mult decat am fi vrut... daca gasesc pui vrea sa-i adopte cineva? :)