miercuri, 29 octombrie 2008

Munchen

Am parasit Venetia si nu pot sa spun ca intr-un fel nu-mi pare rau, doar ca avand in vedere ca de la discomfort total am ajuns la comfort perfect nu pot sa fac altceva decat sa ma bucur.
In Venetia patul a fost inconfotabil, spatiul a fost restrans la un minim minimal, mancarea era putina, nu extraordinara, dar scumpa. Acum stau cu o sticla de bere (s-a dus cura mea de detoxifiere a organismului!) in fata unui comp, rontai din bunatatile pregatite de prietenul in a carui apartament stau si ascult radio guerilla pentru un pic de tenta de acasa.
Nu am vazut niciodata un spatiu atat de bine organizat si un tip asa de ordonat in viata mea!
A riscat mult lasandu-si apartamentul pe seama unei dezordonate ca mine! :)
Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu stiu daca o sa apuc sa-l vad, el fiind plecat la Paris pana vineri, eu vineri avand ziua de plecare catre Timisoara :(
Cred ca trebuie sa-i las un bilet cel putin la fel de lung cu mi-a lasat el (4 pagini :) )