joi, 27 martie 2008

Cadouri...

Pentru ca imi aduc aminte pe bucati de cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit o sa fac o continuare(sau mai multe) la un articol mai vechi.
Mi-am adus aminte de cel al lui Bogdan care, stiind ca fac bijuterii pentru o galerie de arta, mi-a cumparat siraguri de pietre semipretioase, de margele de sticla, lanturi, maruntisuri, pe care mi le-a pus in maini, dupa ce m-a rugat sa inchid ochii.
A fost surprinzator si placut. Ma face sa imi dau seama ca oamenii se mai gandesc si la altii si ca poate egoismul e o boala care se poate lecui.

In incheiere vreau sa-i urez La multi ani!!! prietenei mele Roxana, de care m-am instrainat in ultimii 2-3 ani si cu care nu mai comunic asa cum o faceam alata data si de a carei zi de nastere, trebuie sa recunosc cu rusine ca am uitat anul acesta.