marți, 4 noiembrie 2008

Migrena

As putea sa povestesc dramatic, cum durerea ma prindea cu cangile ei de metal si imi chinuia tamplele, cum din creieul meu se mai spargea o bucatitca la fiecare pas.... Sincer? Ma durea capul ingrozitor de-mi venea sa-l dau, sa-l schimb, sa ma ascund de soarele pe care frisoanele mele il doreau, asa ca am inceput sa-mi indrept atentia spre imaginile ce se succedau rapid prin fata ferestrei troleibusului care ma ducea acasa. Cu multa vointa mi-am propus sa-mi aduc aminte cat mai multe din persoanle pe care le prindeam in vizor.
  • baiatul cu fata piscata de varsat care nu avea curajul sa ridice privirea pentru ca nu se considera destul de bun sa priveasca pe cineva in ochi
  • barbatull slab ca o scobitoare care venea dupa el si pe care te asteptai sa-l ia vantul in fiecare moment
  • baiatul rotunjor care-si aranja freza si dupa aceea isi scutura matreata de pe umeri
  • un nenea chel, cu mustata generoasa, neagra, pomadata si rasucita la colturi , cu camasa rosie si catarama mare argintie
  • cele doua pipite imbracate in roz si verde, cu mult auriu in compozitie, care asteptau sa treaca strada
  • cuplul plictisit care se tinea de mana, fiecare uitandu-se in alta parte, ea blonda, el castaniu cu parul cret, amandoi scosi din reviste
  • grupul galagios de fete si baieti care ieseau de la liceul de muzica, baietii se bateau cu arcusele de la viori
  • fata cu parul portocaliu turbat, tunsa inegal, cu tenisi de aceeasi culoare, care se juca incet cu unul din ciucurii de la bluza(si aceasta cu nuante de portocaliu)
  • baiatul care inca nu se hotarase daca e gay sau nu
  • cuplul de batrani pe care ii depasea toata lumea, care mergeau ca si cum tot timpul era al lor, ea, cocheta, avea o brosa verde, el, pedant, purta cravata albastra
  • fata imbracat in haine de firma, care credea ca toti barbatii se uitau dupa ea (nu chiar toti :) )
  • doamna cu parul rar si unghii lungi, care nu a auzit ca vopsitul nu ajuta la cresterea parului
  • copilul pe care l-au trimis parintii dupa tigari
  • cei trei fani 0 zone (folositi-va imaginatia
  • cele doua prietene prinse intr-o conversatie care le facea sa nu mai vada nimic imprejur
  • tipa neindemanatica care si-a scapat poseta pe jos si nimeni nu o ajuta sa-si stranga lucrurile
  • alpinistul care vopsea un bloc in portocaliu
  • the alpha male cu ochelari de politist corupt, cu esarfa stil arab, cu freza ascutita, cu sireturi de culori diferite, urmat indeaprope de inca 4 baieti
  • vanzatoarele de la fosta tutungerie (actual magazin de haine), de care mari mi-a spus ca lucreaza acolo de cand era ea copil
atat, ca dupa aia am coborat.
Nu stiu daca ati avut chef sa citit tot ce am debitat, dar mie mi-a trecut durerea de cap. Oricum, ce am observat a fost ca mai mult de trei sferturi din oameni erau singuri pe strada.