duminică, 2 noiembrie 2008

Zodii

Nu cred in zodii, dar unele parti se potrivesc.

Cineva mi-a spus ca sunt zodie de aer, avea dreptate din moment ce mai toata viata am fost aeriana. Imi lipseste faptul ca nu am mai visat ca zbor de cel putin un an, pentru ca ele erau cele mai reale vise. Acum cand vreau sa plutesc imi umplu cada cu apa si ma uit, printre aburi, la tavanul vopsit in albastru si imi imaginez ca sunt in mijlocul lacului meu preferat, pe vremea cand nu toti bibanii isi facusera vila pe malul lui un pic nisipos, cand era liniste si noaptea puteai sa privesti calea lactee pentru ca nu era acoperita de luminile discotecii.

Cineva mi-a spus ca sunt gemeni, pentru ca in mine se bat doi. Cand era insarcinata, mama a crezut ca sunt gemeni, pentru ca eram mare si doctorita a auzit doua inimi batand in burta ei rotunda. M-am nascut una, dar pe la 3 ani, mi-am inventat o sora geamana, pe care sa pot sa dau vina pentru toate boroboatele pe care le faceam. Era cu 3 minute mai mare ca mine.
Mai tarziu am hotarat de comun acord cu mai multa lume, ca am multiple personalitati pe care le schimb ca pe manusile colorate, cu un deget, pe care mi le facea bunicul.

Cineva mi-a spus ca sunt nascuta in anul cainelui, ca mai mult latru decat musc, ca sunt loiala si omului care nu merita. Aici l-am contrazis, am invatat sa musc adanc si sunt loiala doar celor care merita.