luni, 18 februarie 2008

Cani cu floarea soarelui sau caut alta casa

" I'm discontented with homes that I've rented
So I have invented my own."
Pink Martini - Tea for two
Sau mai exact m-am saturat de aprtamentele de inchiriat cu camere mici(mai exact 10mp), dar trebuie sa ma multumesc cu ce am
Pentru ca e foarte putin probabil ca cineva cu o casa mare, care nu e pisalog, care accepta o tipa dezordonata atunci cand nu prea are timp (adica aprox 60% din vreme), care e amuzant, care nu cere o chirie mare sa ma contacteze :)
Pana atunci imi cumpar cani cu floarea soarelui si-mi gatesc ciorba de pui si salata mexicana, friptura de pui si cartofi la cuptor. Im fac rafturi pentru lenjerie si-mi cumpar tot felul de
boluri pentru maruntisuri, imi imping mobilele pana dau in perete si inprovizez mobila pentru calculator, imi cumpar aspirator si scriu un blog.

Oricum...daca ma gaseste cineva cu calitatile de mai sus sa ma contacteze urgent! Am nevoie de o gradina in care sa plantez flori si de un spatiu enorm unde sa-mi pun toate lucrurile nebune i dupa aceea sa-mi mai ramana si loc de dans