marți, 12 februarie 2008

Povestiri din taxi...

free music


Mereu am noroc de tot felul de specimene ciudate(putin spus) in ceea ce priveste taximetristii
Clasificarea e foarte usor de facut. Astfel avem:
macho man - de toate varstele, care incearca prin diferite metodesa te vrajeasca, uimeasca si sa-ti obtina numarul de telefon,
"El: -Locuiesti demult aici?
Eu: -Nu locuiesc aici, o prietena locuieste...
-Ma gandeam ca o cunosti pe X
-Nu
-A fost prietena mea, dar ne-am despartit
-...
-Acum sunt singur, intr-un apartament asa de mare...
-...
-Tu ce lucrezi?
-Arhitectura
-Interesant... Poftim un numar de telefon in caz ca mai ai nevoie de mine(zambet larg de final, care se vrea seducator, din partea lui, pufnit in ras in drum spre usa blocului EU"

vitezomanii - care uita sa ridice piciorul de pe acceleratie
"Eu: -Ma simt ca in parcul de distractii...nu ai putea sa incetinesti un pic?
El: -Nu va faceti griji n-am avut nici un accident la viteze mari, doar la viteze mici ca nu eram atent, vorbeam la telefon, cautam ceva... Alo, da draga, mai stau vreo 3 ore si vin acasa, stai sa ma uit...nu e la mine."
Mai trebuie sa specific faptul ca nu a incetinit???

pacientii - care tot timpul au impresia ca esti psiholog
"El: -Stiti, fac taxi de plicitseala, m-a parasit nevasta cand eram plecat la munca in Spania, copii nu mai vor sa auda de mine, nu ma asteapta nimeni acasa... E greu singur... Mi-am cautat si eu o femeie, dar ultima mi-a luat banii din casa si a plecat si nu pot sa dovedesc nimic.
Taximetrie fac ca n-am gasit altceva mai bun, dar mie imi ajunge."
Sincera sa fiu de omul asta mi-a fost un pic mila

psihologii - care tot timpul au impresia ca esti pacient
"El: -Aratati obosita!
Eu: -Sunt
-La varsta dumneavoastra nu e bine. Sa stiti ca daca incepeti asa de pe acuma nu va vad bine. Munciti si noaptea?
-Uneori.
-Trebuie sa va organizati mai bine, nu e bine ce faceti
-...
-Pareti si stresata. Stresul nu ajut deloc
-Aveti dreptate...
etc"

smecherii - care incearca sa te ia de fraier (pe astia ii stim toti, ca sunt multi, asa ca nu are rost sa-i povestesc)

Putini sunt stilul gentelman, dar avem si din aceia

Ieri, dupa multe cautari am intalnit in sfarsit un sofer de taxi amuzant, care a inceput sa-mi povesteasca scurt si la obiect diferite intamplarii, cu un umor caracteristic oamenilor cu clasa.
El: -Mi s-au intamplat multe de cand lucrez in taxi
Eu:-Da? (un pic plictisita)
-E greu la inceput, credeam ca eu cunosc Timisoara destul de bine, dar mi-am dat seama ca nu e asa. Vine unul la mine intr-o noapte imi tranteste 30o ooo si-mi zice sa-i duc prietena la un bar de noapte de pe Lipovei. Lucram de vreo doua sapatamani in taximetrie si nu am retinut numele barului, ca m-am gandit ca oricum stie ea.
Ajung eu pe Lipovei si o intreb unde trebuie sa ajunga. Nu-mi raspunde. Ma uit mai bine, dormea. O trezesc si o intrb din nou. La care ea imi raspunde in cea mai pura limba rusa.(Am inceput sa rad cu lacrimi) Din fericire facusem ceva rusa la scoala ... si am intrebat-o unde trebuie sa ajunga cumva cumva si am inteles printre randuri ca nu stie :)
Mi-am pus colegii sa-mi spuna toate barurile de noapte din Lipovei si dupa nu foarte multe cautari, fata a recunoscut unul. Am scapat ieftin...
-Mai aveti intamplari din astea la activ?
-Destule. Acum vreo 3-4 ani la semaforul din Piata Maria, se uraca un tip "La catedrala, va rog" "Bine". Dupa 100m opresc "Am ajuns??" "Da" "Cat ma costa?" "Nimic" "Serios?" "Serios" "Multumesc" "Cu placere".


A fost cel mai de treaba taximetrist din lume omul de mai sus. Imi uitasem banii acasa si m-a dus la un bancomat ca sa scot altii si nu a vrut sa-mi ia banii pentru cursa de la locul unde trebuia sa ajung si pana la bancomat.