sâmbătă, 9 februarie 2008

Turnurile bisericilor

Un profesor de-al meu mi-a spus sa merg cu capul pe sus
Faceam asta demult. Asa am ajuns sa am o colectie destul de mare de turle de biserici.
Bisericile pot fi un subiect controversat, eu nu cred in biserca prezentata ca si cladire religioasa.
I make my own beliefs.
In cele mai multe biserici predicile sunt cu totul altceva decat ar trebui: politica.
Vania probabil va avea ceva de comentat pe subiect, de aceea ii dedic aceasta colectie lui ca parte religioasa in aceasta problema si tuturor arhitectilor, care le privesc din punct de vedere artistic.
Mie imi place sa le caut, sa incerc sa le incadrez intr-un anumit stil, sa vad daca am avut dreptate. Valoarea lor artistica e incontestabila, dar tot cred ca religia are prea multa putere nejustificata in lumea asta.
Roma
SibiuRoma
Roma
jud Rm Valcea
Timisoara
Sibiu

Arad

jud Rm Valcea

jud Rm Valcea


RomaVenetia
Hunedoara